خدمات ما

پترو پالایشگاه اکسین خوزستان

در فاز دوم فعالیت و با هدف ورود به زنجیره تولید، افزایش ارزش افزوده با انجام بخشی از فرایند تولید روی مواد خام ورودی و همچنین تامین سریعتر نیازهای مشتریان، شرکت اقدام به راه‌اندازی خطوط تولید انواع فراورده‌های نفتی نمود.

از برنامه‌های ما جهت تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی و با قابلیت صادرات می توان به احداث و راه‌اندازی خطوط تولید با تکنولوژی روز دنیا، راه‌اندازی یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت در ایران و اخذ استانداردهای بین‌المللی بر روی محصولات تولیدی اشاره کرد.

مزایای خدمات ما

فعالیت در حوزه تولیدی

به عنوان یکی از پیشروان در تولید و صادرات هیدروکربن‌های سبک و سنگین، گروه اکسین أنواع محصولات با کیفیت در این دسته را ارائه خواهد داد. هیدروکربن‌های سبک و سنگین، به عنوان منابع برتر انرژی، در تامین نیازهای اقتصادی جهانی نقش اساسی ایفا می‌کند و ما با تمرکز بر کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، اطمینان حاصل می‌کنیم که محصولات ما بهترین عملکرد و بازدهی را ارائه می‌دهد.

هیدروکربن های سبک:
هیدروکربن‌های سبک از جمله بنزین، نفت خام سبک و گازوئیل به عنوان محصولات اصلی ما در این دسته قرار دارند. این محصولات اساسی در حمل و نقل، صنعت خودروسازی، انرژی و تولید برق به کار می‌روند. هدف رعایت استانداردهای بین‌المللی و تکنولوژی‌های روز جهت کسب اعتبار و برندسازی برای این محصول به عنوان منابع انرژی در جهان است.
هیدروکربن های سنگین:
هیدروکربن‌های سنگین از جمله محصولات نفت خام سنگین، پرمیوم و مشتقات آن به حساب می‌آیند. این محصولات برای تولید انرژی، سوخت‌های دریایی، صنعت پلاستیک و مواد شیمیایی اساسی همچون قیر و آسفالت به کار می‌روند. ما با راه اندازی تکنولوژی‌های پیشرفته در فرآوری و تولید هیدروکربن‌های سنگین، از کیفیت بالا و کارایی محصولات اطمینان حاصل می‌کنیم. استفاده از تجربه، تخصص و تکنولوژی‌های نوین، گروه اکسین را به یک منبع قابل اعتماد برای هیدروکربن‌های سبک و سنگین تبدیل خواهد کرد. ما با تمرکز بر کیفیت و توانمندی تولید، به تامین انرژی پایدار برای جوامع جهانی کمک می‌کنیم.
گروه پترو پالایشگاه اکسین خوزستان (سهامی خاص) در سال 1398 با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی و همچنین تولید فراورده‌های نفتی از جمله هیدروکربن های سبک و سنگین و گریدهای مختلف قیر، در تهران تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه، در تولید و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در حال فعالیت می‌باشد.