خدمات ما

پترو پالایشگاه اکسین خوزستان

هدف گروه اکسین شناخته شدن در بازار داخلی و بین‌المللی به عنوان یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان قیر منطبق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است. محصولات تولید شده قابلیت ارائه به‌ صورت فله و در بسته بندي‌های بشكه فلزی و كيسه پليمری را دارا است.قیر به عنوان یک ماده مهم در صنعت ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری زیربناها، نقس أساسی در تقویت سطوح، ضد آب کردن و تعمیرات موردی ایفا می‌کند.

گروه اکسین به عنوان منبع قابل اعتماد برای قیر با کیفیت شناخته می‌شود و در تامین ابزاری موثر برای پیشرفت پروژه های ساخت و تعمیرات همواره در کنار شما خواهیم بود.

مشخصات قیر تولیدی:

فعالیت در حوزه تولیدی

محصولات قیر ما با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت طراحی شده و دارای مقاومت بالا در مقابل شرایط جوی سخت و تغییرات دما خواهد بود.

ما أنواع گریدهای متنوع قیر را برای پروژه ها و کاربردهای متفاوت ارائه خواهیم داد.

قیرهای تولید شده توسط گروه اکسین دارای خصوصیات ضد آبی و چسبندگی بالایی روی سطوح می باشند که باعث افزایش مقاومت و عمر مفید سطوح می شوند.

محصولات قیر تولیدی توسط پترو پالایشگاه اکسین در صنایع مختلف مانند ساخت و ساز، تعمیرات و نگهداری، خودروسازی و صنایع دیگر برای مصارف متعدد استفاده می شود.

گروه پترو پالایشگاه اکسین خوزستان (سهامی خاص) در سال 1398 با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی و همچنین تولید فراورده‌های نفتی از جمله هیدروکربن های سبک و سنگین و گریدهای مختلف قیر، در تهران تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه، در تولید و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در حال فعالیت می‌باشد.