معرفی فعالیت های پترو پالایشگاه اکسین

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

فعالیت در حوزه بازرگانی

فعالیت در حوزه تولیدی

فعالیت در حوزه بازرگانی

در فاز اول فعالیت و به منظور آشنایی با بازار، کسب سهم بازار و برندسازی، شرکت فعالیت خود را در حوزه بازرگانی آغاز کرد. در این راستا با توجه به مذاکرات و توافقات صورت گرفته با شرکای تجاری در داخل و خارج از کشور و همچنین در راستای ایجاد ارزش افزوده، اقداماتی را به منظور تامین مواد اولیه و محصولات زنجیره فرآورده‌های نفتی انجام دادیم.

در این بخش عمده فعالیت و تمرکز ما بر روی محصولات صادراتی مانند هیدروکربن سبک و سنگین، روغن پایه، قیر و نفت کوره می‌باشد و در این راستا اقدام به تامین محصولات فوق از طریق تامین کنندگان داخلی و خارجی و فروش آنها در بازار کشورهای هدف نمودیم که ضمن ارزآوری برای کشور، با تنوع موجود در سبد محصولات، موفق به کسب سهم قابل توجهی از بازار شدیم.

تفکر آینده پژوهی و ساختن آینده، مدیران شرکت اکسین را بر آن داشته که در حوزه های مختلف اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. این سرمایه گذاری ها علاوه بر اهداف تجاری،  منجر به گسترش شبکه همکاری و شناخت از بازارهای مختلف و تعریف نیازهای واقعی برای بخش های بازرگانی و تولیدی گردیده است. 

در ادامه فعالیت شرکت و پس از بهره برداری از فاز تولیدی، فعالیت بازرگانی شرکت به صادرات محصولات تولیدی  در کارخانه اکسین نیز توسعه خواهد یافت که این امر با توجه به شبکه سازی و برندسازی انجام شده میسر بوده و منجر به ایجاد ارزش افزوده قابل توجه می‌گردد.

فعالیت در حوزه تولیدی

در فاز دوم فعالیت و با هدف ورود به زنجیره تولید، افزایش ارزش افزوده با انجام بخشی از فرایند تولید روی مواد خام ورودی و همچنین تامین سریعتر نیازهای مشتریان، شرکت اقدام به راه‌اندازی خطوط تولید انواع فراورده‌های نفتی نمود. از برنامه‌های ما جهت تولید محصولات در سطح استانداردهای جهانی و با قابلیت صادرات می توان به احداث و راه‌اندازی خطوط تولید با تکنولوژی روز دنیا، راه‌اندازی یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت در ایران و اخذ استانداردهای بین‌المللی بر روی محصولات تولیدی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

گروه پترو پالایشگاه اکسین خوزستان (سهامی خاص) در سال 1398 با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی و همچنین تولید فراورده‌های نفتی از جمله هیدروکربن های سبک و سنگین و گریدهای مختلف قیر، در تهران تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه، در تولید و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در حال فعالیت می‌باشد.